Klachten afhandeling

Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden, service staat bij ons boven alles. Natuurlijk kan er natuurlijk altijd iets zijn waarover je niet tevreden bent. Laat het ons dan weten zodat we tot een passende oplossing voor jouw klacht kunnen komen en onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Heb je een probleem of klacht over een product, Kijk dan even op onze informatiepagina over retourneren.

Heb je een andere klacht hebben over Miranda.nl, neem dan contact met onze klantenservice op door een e-mail te sturen naar info@miranda.nl.

Normaal wordt er binnen 1 werkdag gereageerd op een bericht aan de klantenservice. Mocht de afhandeling van je klacht meer tijd kosten, dan zul je daarover per e-mail worden bericht. Je ontvangt in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Komen we er samen niet uit, dan kun je je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie van de Thuiswinkel Organisatie (Nederland), aan BeCommerce (België) of bij het Europese ODR-platform.